۱۶ پاسخ

عزیزم درسته ک پدرت به تو هم باید کمک کنه ولی حالا ک میبینی دلش نیست و نمیده توام بیخیال شو چون فقط خودتو داری از بین میبری
ب جاش از شوهرت انتظار داشته باش بره کار کنه از خودش عرضه نشون بده ک تو بی پولی نمونی
والا ما هم ن بابامون کمک کرد ن پدرشوهرمون ی هزاری دادن تا حالا
خودمون زندگیمونو میچرخونیم

ببین یه چیزی میگم که واقعیته و برای خودم اتفاق افتاده و هیچوقت یادم نمیره
پدر شوهر من یه کارگاه داشت که یک سوم پول اونو شوهر من داده بود خریده بودن ولی هیچ مدرکی نداشت که این پول داده به باباش یعنی فکرشم نمی‌کرد که یه روزی بخان سرش کلاه بزارن
چهار سال پیش اونجا رو فروخت دو و نیم میلیارد نصفشو داد پسر بزرگش نصفشم خودش گذاشت تو بانک که پول سود بگیره اونوقت شوهر گفت مرد من یک سوم پول اونجا رو دادم چرا باید همچین کاری کنی برگشت گفت مدرک داری بیار چون سندش هم بنام پدرش بود این مدرکی نداشت دستش خلاصه بیخیال شدیم
برادر شوهرم با همون پول یه خونه خرید همون خونه رو هم ریخت که از اول با سلیقه خودم درستش میکنم یه روز شوهرم با داداشش بحثش شد به ما بدهکار بود نمی‌داد هیچوقت یادم نمیره برگشت بهمون گفت توالت من از پذیرایی تو بزرگه برو پی زندگیت در حالی که ما اصلاً بحثمون در اون مورد نبود پول ما رو نمیداد شوهرمم میگفت پولمو بده قرض گرفتی گفتی تا یه ماه میدم حالا شش ماهه گفت نمی‌دم
اومدیم حالا ما چهار ساله که قهریم با خانواده شوهرم به خداوندی خدا قسم میخورم خدا یه طوری کارهامونو انداخته رو روال که همیشه شاکرش خودشم
همسر من تو یه شرکتی کار می‌کنه که ایشالا تا یه سال بازنشسته میشه اگه خدا بخواد از شرکت هم میاد خرید فروش وسایل های کمپینگ می‌کنه حالا ما داریم خونمونو بزرگتر میکنیم ولی همون برادر شوهرم که بهمون نارو زد گفت من توالتم از پذیرایی تو بزرگتره همون خونه رو که پدر شوهرم خرید براش طلبکاراش از دستش گرفتن و حالا خودش اجاره نشین شده به جون بچم قسم اصلا خوشحال نیستم بابت این موضوع که خونش از دستش رفته بخدا من ناراحتم بودم واسشون ولی میگم کارما هست آدم همیشه باید مواظب رفتار و زبونش باشه

بهت ی چیزی بگم، فقط بگو خدا، بگو خدایا تو بده که من محتاج خلق نباشم حتی بابام

من خودم بابام نداره وگرنه میدادولی پدر شوهر داره ولی نمیده ، منم هیو توقعی ندارم، فقط از خدا خواستم ، تا حالا هم نزاشته در بمونم
همیشه میگم ای روزی دهنده بی منت تو بده که منت تو افتخار منه
ولی منو محتاج خلقت نکن

من از هردو طرف مار گزیده هستم

عزیزم بیشتر پدر مادرا میگن هر چی داریم مال پسرمونع
بابای منم همینه
وضعیت مالیش هم خوبه ها همیشه میگه هر چی دارم برای پسرامه
ب منم برمیگرده میگه بهت جهاز دادم دیگه همون بسته
دیگه چ میشه کرد
منم اتفاقا تک دخترم بعد کلی بدبختی من رو بدنیا آوردن باهامم اینطوری می‌کنن
پاشم چیکار کنم ؟چی بگم؟
تهش این دو باری ک میرم خونش رو هم میگن نیا هری
بیخیال اهمیت نده
ببین برای من عروسی هم نگرف پدرم جهاز معمولی هم داده ک الان میگه همونم از سرت زیاد بود
ولشون کن بابا اینا تهش پسراشون قرارع توف کنن تو صورتشون
اون موقع اس ک من و تو فقط نگا میکنیم و دلمون خنک میشع

آخر سر هم وقت نیاز و زمین گیر شدنش همین پسرش براش می ری نه

ولی ازهیچ کس توقع نداشته باش این طوری راحتترمیتونی زندگی کنی من که نه خانواده خودم نه شوهرم نه بچم هیچ کس ندارم بتونم باهاش دوکلمه حرف بزنی چه برسه بقیه چیزها

نمیدونم والا آدم چوب دوسرطلامیشه خانواده خودتم دوست نداشته باشن خانواده شوهرتم دختردوست باشن آدم بمیره بهتره منم شرایطم مثل تویه بااین تفاوت آبجی دارم داداش ندارم

توام فک کن باباتپولی نداره کمکت کنه این همه غصه و فکرو اینا چیه میکنی. مگ همه ادمها باباشون کمکشون میکنه. زندگیتو بکن دختر. اوناهم سرسون ب سنگ میخوره

دیگه پدرت پسردوسته ازقدیم بیشتر واسه پسر خرج میکردن
توم ازدواج کردی از شوهرت توقع داشته باش

تااازه ن تنها کمک نمیکنن خانواده شوهرم بلکه مدام ازش پول میکشن باز خداتو شکر کن

حالا خانواده ی خود من پسر دوستن بر عکس مادرشوهرم دخترشو میپرسته😬😬

خوانواده ی همسر من برعکسن. دختر دوستن،به پسرشون محل نمیدن با اینگه یک پسر دارن

خانواده شوهر من برعکسن
خواهرشوهرم تا الان هرچی از دهنش درومده بهشون گفته بازم حتی یدونه شکلات داشته باشن از شوهر من دریغ میکنن خاک برسرا

عادیه عزیزم منم اینجورم ایرانیهاپسردوستن

همه چی ب کنار ولی نزار شوهرت چیزی بدونه ک اونم قوز بالا قوز میشه

سوال های مرتبط