۶ پاسخ

چه دوستی که شمارتو نداشته بعدم توو این شرایط فدا سرت که ناراحت میشه کلی هزینه کنی کلی زحمت بکشی شوهرت راضی بشه چه ارزشی داره ولش کن

ادم به خاطر دوست که انقدر هزینه نمیکنه یه چیز بپوش برو یه تومن هم کادو بده خوشم میگذره

اگر شرایط جور نیست نرو بگو رفتیم شمال بخاطر جنگ اینا

عزیزم دنیا عوض عوض ازالان فکراخرماهی به نظر من شده سرپا برو کادوش بده ویه ربع بشین سری برگرد اگه تا موقع جنگ تمام نشده باشه که به نظر من این جنگ سردراز داره

اگه باهم صمیمی هستین وچشمت توچشمشه وحق سرت داره شوهرتو راضی کن برو
اگه نه یه بهونه بیار بگو نمیام

بگو من نمیتونم بیام یه بهونه جور کن

سوال های مرتبط

مامان هانا گلی 👩🏵❤ مامان هانا گلی 👩🏵❤ ۳ سالگی