خدا کنه زودترشراین سال تموم بشه
واقعا سال بدی بود چقد مادر امسال عزادار بچهاشون شدن🤦
ولی سال دیگ بهتر ک نمیش هیچ بدترم مبش
واقعا سال سختی بود قبول دارم البته مطمئن نیستم راستش هممون بتونیم زنده بمونیم خیلی ازمون قربانی گرفتن و این دردناکه.
شخصی هم خونه گرفتم از با قرض طلا گرفتم بدجور تحت فشاریم خیلی سخت شده اوضاعمون چالشم با شوهریم زیاد بود . اما با این همه حس میکنم بعدش قوی تر میشیم و ان شا الله گشایشی خواهر بود.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.