۵ پاسخ

منم لایک کن ببینم عزیزم

خواهر من بلدم هر چی میزنم نمیاد بالا

باید بری تو تنظیمات نتظمات دستی فرکانس میدی میاره تا اینجاشو یادم
اما الان از خودمون فرق کرده بلد نیستم بیارم بخدا قطع هم شده

عزیزم بزن منو
قسمت کانال ها
ویرایش دیش
ماهواره ای که دارید رو انتخاب کن
دکمه EpG
فرکانس رو بده
دکمه آبی رو بزن اسکن کن

یکی ازمامانا اینوگذاشته بودببین عزیزم شایدبه کارت بیاد

تصویر

سوال های مرتبط