فرزند پروری . کودک. شیر خشک . پوشک

تصویر
۶ پاسخ

عزیز کی گفته مفرد کارش خوب نیست اتفاقا شما برو مطبش بیشتر ترمیمیا که دکترای دیگه ترمالی کردن میان پیش مفرد خبره هست تو این کار قبل عیدم ۱۲۰ عمل بینی ۲۰۰ تومن ترمیمی دوتا دوستای من عمل کردن بشدت بینی طبیعی بدون سربالایی پره های متقارن براشون در اورده یکی از دوستام ۵ سال پیش عمل کرده انقدر قشنگ درآورده که هنوز فرمش تغییر نکرده هیچ روز به روزم جا افتاده وقشنگ تر میشه یه جور انگار زاویه کرده صورتشو اصلا هم دستکاری نکرده تو صورتش

اتفاقادوست من عمل کردعالی شده.دوماه پیش منم میخام برم پیشش ایشال...

من فقط از رضایتاش شنیدم مفرد و

مفرد منم کاراش توی اینستا دنبال میکردم قشنگ بودن ولی نارضایتیش اطلاعی ندارم

تعریف مفرد رو خیلی شنیدم

من پیش دکتر ایرانی عمل کردم کلینیک شانا . خیلی راضیم

سوال های مرتبط