من 3بار استفاده کردم 2بار لتروزول 1بار هم کلومیفن. هر3بار پوچ شد.
عزیزم یه سوال بی ربط شمارو دکتر مردی چند چندهفته و روز گفت بری برای ان تی؟
تو ژنتون چند قلویی داشتین شما؟؟
تک هم نشد چه برسه دوقلو 🥴
من که یه قلوام نشد چه برسه به دو
من لتروزول استفاده کردم فقط دوبارشم پوچ شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.