۶ پاسخ

من 3بار استفاده کردم 2بار لتروزول 1بار هم کلومیفن. هر3بار پوچ شد.

عزیزم یه سوال بی ربط شمارو دکتر مردی چند چندهفته و روز گفت بری برای ان تی؟

تو ژنتون چند قلویی داشتین شما؟؟

تک هم نشد چه برسه دوقلو 🥴

من که یه قلوام نشد چه برسه به دو

من لتروزول استفاده کردم فقط دوبارشم پوچ شد

سوال های مرتبط

مامان ........ مامان ........ ۵ ماهگی
مامان تپلی👣🐣 مامان تپلی👣🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته چهاردهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان میم مامان میم هفته دهم بارداری