من هفته پیش ابهویج بستنی خوردم یعنی دو روز تموم بچه م جیغ میزد تا کبود میشد افتادم ب غلط کردن
منم آب هویچ هر روز میخورم 1لیوان،هویچ پخته هم میخورم در کنارش
من به خاطر زیاد شدن شیرم میخورم سعی میکنم همه مدل غذایی کم کم بخورم بچه هم عادت کرده زود به زود دل درد نمیشه
نه بابا خیلی شیر داره بخور
والا سوال منم هست
من ک میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.