خانما هویچ و اب هویچ نفخ داره بده برای بچه

۶ پاسخ

من هفته پیش ابهویج بستنی خوردم یعنی دو روز تموم بچه م جیغ میزد تا کبود میشد افتادم ب غلط کردن

منم آب هویچ هر روز میخورم 1لیوان،هویچ پخته هم میخورم در کنارش

من به خاطر زیاد شدن شیرم میخورم سعی میکنم همه مدل غذایی کم کم بخورم بچه هم عادت کرده زود به زود دل درد نمیشه

نه بابا خیلی شیر داره بخور

والا سوال منم هست

من ک میخورم

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۸ ماهگی
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی
مامان نیایش و نارمیلا مامان نیایش و نارمیلا ۱۵ ماهگی
مامان گل پسرام 🩵 مامان گل پسرام 🩵 هفته سی‌ونهم بارداری