۵ پاسخ

وای خیلی خیلی بد بود من تو اتاق پسرم خوابیده بودم شیر میدادم بهش اینقدر تخت وکمدش محکم تکون میخورد که گفتم الانست که سقف بریزه فقط تنها کاری که کردم بچمو سریع بغل کردم واسادم زیر چهارچوب در اتاق
پناه برخدا لا اله الا الله ایشالله دیگه نشه خدا هممون وبچه هامون و وتوحرم امن خودش سالم نگه 🤲🌸✨

وای زلزله به کجا

کجایی؟

مگه زلزله اومده

زلزله اومده ؟ کجا؟

سوال های مرتبط