۸ پاسخ

شیاف وپماد انتی همورویید بگیر هرشب استفاده کن باید غذاهایی بخوری که شکمت روون کار کنه به هیج وجه یبوست نشی اب فراون بخوری من به حدی درد داشتم نمیتونستم راه برم یا بشینم گریه میکردم ولی شیاف خیلی تاثیر داشت برام

شیاف بزن

یبوست داری؟
منم همین مشکلو دارم خسته شدم دیگه
شیاف آنتی هموروئید خوبه ولی

خواهرم داشت عمل کرد خوب شد لیزری نصف روز هم‌بستری نبود

روغن زیتون شربت خاکشیر ، آلو ، حیار اینا خیلی تاثیر داره

شیاف ام جی باریج بگیر
تا ۱۰ روز، روزی ۲ بار بزار
حتی اگه دردت خوب هم شد تا ۱۰ روز حتما ادامه بده
تو روزایی که هموروئید عود میکنه هم نباید خودتو با آب گرم بشوری
بهبود رو به چشم میبینی

من تو بارداری داشتم خیلی اذیت شدم دیگه گریه میکردم از درد و سوزش
بعد زایمان زائده ش موند ولی دیگه درد و سوزش نداره

اگ حیلی اذیتت میکنه باید عمل کنی

سوال های مرتبط