۱۲ پاسخ

کافئین میگرن رو تحریک میکنه از اونه سردرد گرفتمممم😭😭😭

آبلیمو با نمک حل کن بخور سریع خوب میشی

کدوم قسمت سرت درد داره
از فشار پایین نیست؟

من ک قهوه نخورم سردرد میگیرم😲🤣

شیاف دیکلوفناک بزار

وای من یه روز نخوردم سردرد داشتم چطور برا شما سردرد اورده

آب بخور خیلی

آب و مایعات زیاد بخور

شاید فشارت اومده پایین عزیزم

قهوه کافئین داره سردرد رو خوب می‌کنه
ولی خب قهوه روی بعضی ها نمیفته خواهر منم میخوره حالش بد میشه

قهوه تازه سردرد خوب میکنه تا میتونی آب بخور

از اون نیس مسکن بخور

سوال های مرتبط