۲۵ پاسخ

نگرانی و غصم اینه ک همه کمر بستن ب نابودی ایران
چ اینوریا
چ اونور
ایرانم ارامش ازش دوره
بخاطر نفتی ک مردمش فقط اسمشو شنیدن
مسئولی ک خوردو برد و با چماق دین نشست بالا سر این مردم
مردمی که حالا بجا هموطن بودنو اتحاد
رسیدیم ب دودستگی
و تیکه پاره کردن هم
بنظرم اینا بدترو ترسناک تر از بی برقیه
ترسناک بود مردم بی گناهی ک بخاطر اعتراض کشته شدن ازون ترسناکتر هموطنی ک با جیب خالی اسمشو گذاش اغتشاشگر
...

ته دلم خیلی روشنه خیلیییییییی

اره امید دارم
اما همش یه غم و بلاتکلیفی ای باهامه اینکه چی به سرمون قراره بیاد وضعیتمون میشه ولی تهش همش حس میکنم خوب میشه

فک میکنم بزنه روانیه طرف
امیدمم صفره حقیقتش

نا امیدی از شیطانه
توکل به خدا

کاش یباررر فقط یبار به ما مردم هم فکر کنن🥺🥺

هم امید دارم ایران خانوم بلاخره پیروز میشه
وگرنه ن مسئولین بفکرما
ن‌جناب ترامپ
ما از هیچکدوم مثل همیشه امیدی نداریم
مسئولامون همون هایی بودن که حاضر بودن برنج بریزند دریا وای ارزون نشه
ترامپ هم که داریم میبینیم
این وسط چاقو رو گردن ما مردمه بی گناه و گناهکارمونم فرق ندارع
بی گناه هارو هم دیدیم برای نون اومدن اعتراض کنند گفتن اغتشاش کردن
گناهکارامونم دیدیم برنج ریختن تو‌دریا گفتن اختیارش دست خودمون
ن‌خودمون برا خودمون میتونیم کاری کنیم ،نه ترامپ و ن مسئولین
توکلت به خدا باشه
من غصم بچم ک آسم داره چندبار بخاطر این صداها تا مرض خفگی رفته
دیگه غصه هیچ نمیخورم

درناامیدی بسی امیداست
پایان شب سیه سپیداست
امیدوارباشین موج مثبت بفرستیم

اخرش یه جوری میمیریم یا جنگ یا سکته یا زلزله هرچی بشه برای ۸۰ میلیون میشه بعدشم فکر میکنید این زندگی پر استرس خیلی برامون با مرگ فرق داره؟ خودتونو اروم کنید به نتیجه هم فگر نکنید چدن دست ما نیست. کسی این روزها برنده ست که روشهای ارامسازی و صبوری رو خوب بلده همین

دله من میگه همش بازیه روانیه

حسم میگ میزنه انشالله ک حسم اشتباه بگه مردیم از استرس والا

از شدت استرس خیلی خیلی عصبی شدم همش سر هیچو پوچ داد میزنم ،
حقیقتش امیدم ته کشیده فقط و فقط نگران بچمم 🥲😔چه ارزوها برا اینده داشتیم
خدایا خودت رحم کن

کاش آخرش طوری بشه همهومردم ایران شاد بشن نه یه عده خاص...

امیدمون به خداست 😔

امیدوارم که نزنه و به یه نتیجه برسند چون خوزستان دیگه جایی برای زندگی نداره تابستون ما همین الان کولر میزنیم

امیدی ندارم

🫂🫂🫂🫂😭😭

ترس اینکه برقو آبو گازو بزنن و فلاکت پیش بیاد ما با بچه کوچیک چی کنیم هیچ کسی هواسش به مردم نیست نه اینورما نه اونوریا همه به فکر خودشونن

دلم میخواد مثبت فکرکنم ولی آخرش یه چیزی مثل پوتک میخوره تو سرم که اگه زد چی؟
چکارکنیم ؟آینده بچه ها چی میشن ؟
ما که آب و برق و امنیت ورفاه‌ همه چی در دسترسمون بود این شد عاقبتمون بعد فکرکن برا این بچه ها هیچکدومش نباشه چه سرنوشتی در انتظارمونه
کاش یکم به فکر مردم بودن
کاش کاری کنن که ماها انقدر آسیب نبینیم 😭😔⚘️🖤

😭😭😭😭

نگرانیم اینه دوتا لباس دادم خیاط. خدا تومن پولشه. ترامپ جون مادرت فرصت بده لااقل تو یه مراسم بپوشم بعد 😁😁😁

من که آقام کارمند نیروگاه برقه.چه خاکی تو سرم بکنم.از استرس و فکروخیال

امید ندارم
نگاه بچم میکنم نگران میشم
میگم چرا باید تو سختی زندگی کنن
برا خاطر چی آخه

وای واااای چقدررر ما هممون برای تحمل این‌همه‌استرس و‌غم حیفیم بمیرم برای خودمون کامنتا رو که خوندم میخواستم بیام یکی‌یکی تون رو‌بغل کنم و‌زار بزنم حال هممون بده کاش خدا یه نیم نگاهی به دل های این‌مادرا بکنه

همش میگم میزنه و همه چیز داغون میشه خیلی استرس دارم😭

سوال های مرتبط