۸ پاسخ

اره دستور بزار مذسبذ

من که دارم نیویورکی درست میکنم

از هرکدوم یکمی درست کن عزیزم که دوتا مزه باشه تو ظرفت 😍لطفا دستورشو بگو

دستورشو میگی

باریکلا خانم زرنگ

ماشالله کد بانو شکلاتی 😜

به به

سلام عزیزم دستورشو هم میزاری

سوال های مرتبط