با شیر پاستوریزه موز کدوحلوایی با ارده کنجد یا تیکه میدم دستش میخوره یا کوچولو کوچولو برمیداره میخوره
من میدم با شیر خشک و کنجد و موز یا سیب
منم میدم خیلی دوست داره با آب جوش سرد شده
ما تنها خلافمون همین بيسکوئيت مادره😀
البته خیلی کم میدم جهت تنوع
گاهی داخل توپک خرمایی می ریزم
گاهی همین طوری کوچولو کوچولو میدم بهشون
من میدم
من با شیر خشک خودش حل میکنم بهش میدم خیلیم دوس داره
من خالی بسکوییت نمیدم میندازم تو فرنیش با چیزی قاطی میکنم میدم ک خوشمزه بشه
من گاهی به عنوان عصرانه با خرما یا آواکادو میدم به پسرم یا میدم دستش خودش بخوره
تا حالا دوبار دادم بهش
پوره شده دوست نداره همینجوری میگیره دستش گاز میزنه میخوره دندونم نداره😬
من زیر یکسال کلا ندادم.تازه شروع کردم اونم وقتی بیرونم گرسنش میشه
من دوست دارم بیسکوییت خارجی بخرم پیدا نکردم هنوز
من که خیلی مخالف بودم ولی چون یکسره آویزونمه روزی یکی یا دوتا میدم چند دقیقه راحت باشم
من شاید ماهی دوبار بدم فقط هم با موز و چهار مغز میخوره
مال بالای یه ساله اون
اصلن نمیدم
چون شنیدم خوب نیست
من نمیدم اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.