کیا ب بچه هاشون سرلاک میدن خوبه یا ن

۸ پاسخ

من میدم اما بعضی وقتا، بچم دوست داره شما هم امتحان کن انشاالله بچت بخوره

گندم موز گندم خرماعالیه گندم میوه

اره خوبه

من میدم.
قبلاً حریره بادام الان گندم و میوه. البته حریره بادام رو بیشتر دوست داشت.
الان مدتیه سرلاک زیاد نمیخوره.نمیدونم چرا؟!

عزیزم شما نمیخوای کوچولوتونو عکسش آتلیه ی درست کنم؟ پشیمون نمیشی عزیزم

اگه بخوره خوبه
پسر من نمیخوره

من میدم آره خیلی خوبه برای عصرونه میدم

من میدم

سوال های مرتبط

مامان فندق🫀 مامان فندق🫀 ۲ سالگی