۳ پاسخ

از داروخانه نخر من از یه پیج سفارش میدم برای وزنگیری و اشتها خوبه

من دادم خوب بود

شب توام بخیر عزیزم💚من گندم و موز دادم طعمشو دوسداشت خوب بود .بوی بیسکوییت میده. اما بدنش بخاطر حساسیت دونه زد نساخت بهش قطع کردم

سوال های مرتبط

مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی
مامان مانی مامان مانی ۲ سالگی