من فقط حریره بادام میخرم بقیه خوب نیستن
من گندم موزمیدم خیلی دوس داره این قوطی دومی ک داره میخوره
همشون داره
من گندم و خرما دادم بد نبود، ولی نه اونطوری که به چشم بیاد خیلی
من گندم وخرماا بهش میدم خوشمزه ولی نمیدونم وزن دهی یا ن پسرت چند کیلوعه؟؟؟؟
من سرلاک گندم خریدم
نخورد
خوشمزه نیست
ارزش غذایی هم نداره
من گندم وموزخریدم واس دخترم خوشمزه نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.