۷ پاسخ

من فقط حریره بادام میخرم بقیه خوب نیستن

من گندم موزمیدم خیلی دوس داره این قوطی دومی ک داره میخوره

همشون داره

من گندم و خرما دادم بد نبود، ولی نه اونطوری که به چشم بیاد خیلی

من گندم وخرماا بهش میدم خوشمزه ولی نمیدونم وزن دهی یا ن پسرت چند کیلوعه؟؟؟؟

من سرلاک گندم خریدم
نخورد
خوشمزه نیست
ارزش غذایی هم نداره

من گندم وموزخریدم واس دخترم خوشمزه نیس

سوال های مرتبط

مامان تیام 😍😘🥰 مامان تیام 😍😘🥰 ۱۱ ماهگی