من نان میدم ولی وزن دهیش تا روزی خوب بود ک غذا خور نشده بود الان ن غذا میخوره ن شیر🥹خیلی کم میخوره
از نوزادی تا الان میدم بهش خوبه
من نان میدم ب بچم نساخت روزی ده بار پیپی میکنه
به پسر من نساخت
اگه اسهال شد عوض کن بیومیل پلاس بده
اگه یبوست شد یعنی میسازه چاقش میکنه
من عالیهههه
من ازنوزادیش تاالان نان میدم راضی ام
آره منم میدم فعلا که خوبه
منم میدم اما وزن گیری پسرم خوب نیست هرچندقبلا به دخترمم نان میدادم بهش میساخت
من نان میدم
بله خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.