۷ پاسخ

گیگوز کلا عالی از همه نظر من از اول میدم بی آزارترین شیرخشک😁

من گيگوز ميدم راضي ام

من ازاول ب دخترم گیگوز میدم خیلی خوب بود راضیم ازش البته من ب عنوان کمکی میدم

منم ببلاک میدم اونم نیست

من گیگوز میدم عالی از هر جهت

سیمیلاک ساده یا کامفورت

من میدم اره خوبه به دخترمن میسازه

سوال های مرتبط