گیگوز کلا عالی از همه نظر من از اول میدم بی آزارترین شیرخشک😁
من گيگوز ميدم راضي ام
من ازاول ب دخترم گیگوز میدم خیلی خوب بود راضیم ازش البته من ب عنوان کمکی میدم
منم ببلاک میدم اونم نیست
من گیگوز میدم عالی از هر جهت
سیمیلاک ساده یا کامفورت
من میدم اره خوبه به دخترمن میسازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.