برای پسر من خیلی وزندهی خوبی داشت ولی یوبستش میکرد
اگه بسازه آره خوبه
من از اول بهش گیگوز دادم وزن دهی هم خوب بود
اسهال و یبوست نشد، دل درد هم نمیگیره
من پسرم اپتامیل میخوره یک بار پیدا نکردم گیگوز دادم دوتا قوطی خوب یود فرقی نکرد خداروشکر
کدوم شهری همه جا دارن
اره پسرمن میخوره شیر خوبیه بنظرم
به دخترمن نساخت بستگی داره بهش بسازه
اره من دخترم از اول گیگوز میخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.