۱۲ پاسخ

آیینه سرویس بهداشتی:)

قیافه اصلی همینی هست که الان یهو دوربین جلو گوشی روشن کنی😂😂😂
ازاین زاویه خیلی زیباست😂

فقط خدا کنه بگن سلفی واقعی نیس😂😂🥲🥲🥲

من توی آینه حمام و سلفی خوشکلم ولی آینه جاهای دیگه زشت میوفتم توی فیلم و عکسای گوشی بقیه که نگم برات خیلی زشت میوفتم نمی‌دونم چرا واقعا 😂

یا اونی که روی کارت ملیه؟؟😂😂😂😂

من ت سلفی هرسری ی شکلم ،🤣

همون قیافه اول صبح که بیدار میشی بقیش پوششه 🤣

قیافه اصلیمون همونیه م وقتی خوابیم دهنمون بازه😂😂😂

اینه نصف شب دستشویی. دیدی چه خوشگلیم😂😂

منم دوس داشتم خودمو از دید بقیه ببینم😂تو سلفی خیلی زشتم تو آینه بعضی آینه ها خوشکلم بعضی آینه ها فرق میکنه قیافم😂 تو فیلم و عکسم همینطور گاهی خوشکل گاهی زشت😂

وقتی یکی ازمون عکس میگیره چرا زشتتتتههههه😐🤌

اینه😂😂

سوال های مرتبط