خانوما وارد ۱۶ هفته ۱ روز شدم برم سونو تشخیص میدن؟؟

۷ پاسخ

همون 18 هفته که انومالی هست برو دقیقتره

من ۱۳هفته رفتم

من ۱۵ هفته بهم جنسیت رو ۱۰۰٪ گفت. معلوم میشه ۱۶ هفته

من ۱۳ هفته گفتن بهم
البته طرف ماهر بود همه نمتونن

اره نشون میده

معمولا۱۲هفته نشون نمیداد مگه؟؟

زوده بزار انومالی من ۱۶ رفتم فقط احتمال داد

سوال های مرتبط

مامان خانوم طلا مامان خانوم طلا ۲ سالگی
مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌ونهم بارداری