فرزند شربت سالم خوب خوشبخت صالح زندگی
نتیجه

تصویر
۲۱ پاسخ

عزیز موهات چه رنگی زدی دکلره کردی؟

مثله رنگ موهای منه توی تاپیکام هست

خیلی نازه مبارکت

لنزه یا چشمای خودت؟

ناخون کاشتی نرگس؟

روشن تر بزار

مبارکت باشه😍😍

من جینجر کردم رو پایه‌ی ۶ از این روشن تر خیلی خوبه

لنزت چ رنگیه

یکم نارنجی ترش کنی بهت بیشتر میاد این بیشتر شبیه قهوه ایه

بهت میاد .

برو او مماغت هم عمل کن خودتا راحت کن 😍

چ رنگیه

خیلی قشنگ شده عزیزم دقیقا چ رنگیه عکش از پاکت رنگت میدی

وای خیلی بهت میاد هیچوقت لنز نذار چشمای خودت خیلی نازه

مبارکه
من رنگ کارم
رنگای شرابی ومسی وقرمز وحنا وپرکلاغی بقدری قویه داخل فلس مو بره دیگه درنمیادو تا کوتاه نشه دکلره پایه بالا وخوب نمیده
شمام تا چندسال که اینا کات نشه بلوند نمیشه بکنی

مبارکه به پوست سفید این رنگ میاد منم تو فکرمه اما هنوز به فاز عمل وارد نشدم

عزیزم از نا‌‌‌خن یه عکس میزاری

چ بهت میاد.خیلی رنگ ریسکیه به هرکسی نمیاد

خیلی خوب شده

واووو

سوال های مرتبط