۹ پاسخ

بله چون نمودار رشدشو باید کامل کنن هرماه
برای بچه خودتونو ها ساده رد نشین کاریش نمیکنن فقط قد وزن و تبش رو میگیرن و چند تا سوال درمورد شیر خوردنش میپرسن

اگر بچه رو بردی دکتر و قد و وزن کرد لازم نیست بری میتونی ۴۰ روزگی یا دوماهگی بری
چون قد و وزن میکنن ببین رشد بچه خوبه یا نه

برا منم گفت از سه روزگی باید ببرم .
به نظر پروندشونو تکمیل میکنن ..
قد و وزن و دور سر ...میگیرن

من نبردم فقط دوماهگی بردم دکتر ولی بردم برای چکاپ

آره باید ببری به منم گفتن وقتش بشه میبرم

اره عزیزم واسه قو
وزن بچه هست ببرین

قد و وزن رو اندازه گیری میکنن ک ببینم تغییرم کرده یا ن اره ببرش تا بدونی جقد اضاف کرده

ممکن امروز بردم فقط رو اعصاب بودن

برای منم سواله

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۸ ماهگی
مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی
مامان لِنا🤎🧸 مامان لِنا🤎🧸 ۶ ماهگی
مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 مامان شکوفه گیلاس🍒♥️🍼 ۴ ماهگی