۲۴ پاسخ

اینقدر همه گفتن آره گرفتیم که احساس کردم جااا موندم🤪
من تا ۳ سالگی تصمیم ندارم بگیرمش🤗

من تازه شروع کردم

اوه خیلی وقته

آره عزیزم گرفتمش

یک سال و ده ماهگی گرفتم 🤗

من ۳روزه شروع کردم

منم شروع نکردم.میخوام دخترم و پسرمو باهم از جیش بگیرم

در تلاش برای گرفتن و با خطا کردن بعضی روزا خوب بعضی روزا نه

یسالی میشه تقریبا

من پارسال همین موقع ها گرفتم

نه هم هوا سرده هم پسرم اصلا نمیگه چون نمیتونه زیاد حرف بزنه

من دوسال چهارماهش که بود گرفتمش

سه ماهه

دقیقا شب تولد دوسالگیش گرفتم

اکثرا دختردارا گرفتن...راسته پسرا دیرتر میگن جیشون رو؟من موندم خودمم. هنوز که نگرفتم

نه کذاشتم هواگرم‌تر بشه بچه منشبا خیلی پوشک خیس میکنه موندم بگیرم یا نه

دخترم دوسال و یازده ماهشه ۶ ماهه از پوشک گرفتمش

دو روزه دارم میگیرم

من بعد از واکسن 18 ماهگی از پوشک گرفتم

نه بزرگترین ترس و دغدغه این روزهام اصلا نمیدونم چکار کنم از دیروز میخواستم شروع کنم ای هفته دوجا مهمون شدیم ترسیدم گفتم فرش و زندگی مردم کثیف نکنیم

مهرماه

دو روزه شروع کردم😬

دخترم دوسال و۷ ماهشه ۱۰ماهه گرفتم ازپوشک

یساله😊

سوال های مرتبط