۱۷ پاسخ

فقط اونایی که میگن تو هم حتما سرت تو گوشی بوده
چقد فوضولین به شماها چه ربطی داره اینا از اون خواهرشوهر مادرشوهرا میشنا

عمه منم بچه بوده تو دسشویی با انش بازی کرده ولی نخورده 😂😂😂الانم ی فیگوری میگیره فک می‌کنه من نمی‌دونم😂😂😂😂

مشکلی نیست چطوری خورد 😐

شیرزیاد بده مایعات بده که دفع بشه

،🤣🤣🤣🤣🤣وای منم کوچیک بودم خورده بودم رفته بودم تو حموم پی پی کرده بودم نشسته بودم داشتم پیپی مو میخوردم

طوری نمیشه عزیزم خواهرمنم بچه بود خورد طوریشم نشد الان سالم‌وسلامته فقط دهنش بشور آبم‌بده بخوره

جای ما میگن اونی ک پی پی بچگیش و بخورع خیلی پول دار میشه دختر منم خوردع طوری نیس خخخخح

چیزی نیست زیاددیدم پی پیشونو خوردن

اخی مادررر بزرگ شد بهش نگیا🤯😂ولی فک نکنم چیزی بشه

چقد خورد ؟ فک نکنم مشکلی پیش بیاد عزیزم

چطوری خورده خب😐

اشکال ندارد دوباره می‌ره همونجا

مادر حواست کجاست حتما پای گوشی بودی بچه رو ولش کردی که گوه بخوره

اين ديگه جديد بود 😂😂
چيزي نميشه نگران نباش

🤣🤣🤣🤣🤣🤣

چجوری خورده؟؟؟مگه پوشک نبوده ؟؟ با ۱۱۵ تماس بگیر راهنمایی میکنن

چطوری خورد
دهنشو آب بکش خیلی زیاد

سوال های مرتبط

مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه ۱ سالگی
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وششم بارداری