من خودم چندوقته دنبال دکترم .البته برا زایمان طبیعی....جاریم و خواهرشوهرم پیش لیداتکلو سزارین شدن و خیلی راضین از کارش....خیلی هم راجع به تکلو تحقیق کردم همه راضی بودن از کارش...بخصوص برا سزارین همه رضایت دارن ازش....
آزاده رحمتیان خیلی دکتر خوبیه و شکوفه حسینی اما رحمتیان کمتر میگیره فکر کنم
من شكوفه حسيني بودم ٢٠ گرفت كه اگر بيشتر هم ميگفت ميدادم بس ك دست سبك و خوب انجام داد من دعاگوشم و واقعا به خودشون هم گفتم سر عمل كه شما دست خدا روي زمين هستين از بس تيم خوب و قوي دارن
از دكتر ميرزايي متخصص بيهوشي كه فوق العاده امپول بي حسي منو زدن دردي نفهميدم و ٧ ماه ميگذره كمر درد عوارض هيچي ندارم تازه من بعد عمل هم حرف ميزدم با همراهام هم تكون ميدادم سرمو!
از بخيه كه ظريف زدن و انقدر راحت بودم كه فرداي عمل تو خونه كامل راه ميرفتم و همه كارامو ميكردم حموم اول رو خودم تنها رفتم و چسبمو كندم و سشوار انجام دادم بدون يه ذره سوزش بدون شياف
به نظر من دكترهاي سزارين هرچي بگيرن نوش جونشون
دكتر عمل بيني و عمل هاي ليپو و ليزر چشم و پي ار كي چندين برابر دارن پول دستمزد ميگيرن
واقعا عمل وسيع شكمي سزارين بخاطر عوارضي ك ميتونه بعدش يا حسن عمل برات پيش بياره خيلي حساسه ك كجا انجام بشه
هنر دست دكتر هست من بابتش اگر بيشتر هم ميدادم ك انقدر راحت بودم بعد من ٣ نفر از اطرافيانم عمل كردن
مرضيه مهاجري
ظريف نجفي
ماندانا كلالي
همه با درد و اذيت و همه هم مثل من ١٥ تا ٢٠ دستمزد دادن
من حقی بودم خیلی راضی بودم
دکتر سمیه معین درباری بیمارستان مادر ۲۸ برای سزارین
من آذر ماه زایمان کردم دکترم تکلو بود
اون موقع سزارین اختیاری و 10 تومن زیرمیزی میگرفت ولی من سزارین اجباری بودم 5 تومن گرفت
کارش خیلی خوبه دستش هم برای من که سبک بود . من خیلی راضی بودم
دکتر شکوفه حسینی، خیلی خوبه و دستش سبکه، قبل عید ۳۰ بود، الان نمیدونم
من به خیلیا زنگ زدم فهلا تصمیم دادم برم تکلو چون ازبقیه کمتر زیرمیزی میگیره حدود۱۵. و راضیم زیادداشتع
دکتر انصاری اصن زیرمیزی نمیگیره
اما سزارین انتخابی هم انجام نمیده
من دوسال پیش فریباحقی بودم پنج تومن گرفت و عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.