۴ پاسخ

آفتاب مسقیم نگیره ک پوستش نسوزه ولی ببر هوا بخوره

نه پوستش نازکه و میسوزه

زوده ها خواهر هوا هنوز سوز داره

تو ماشین خوبه زیر آفتاب باشن .پوستشون نازکه میسوزه

سوال های مرتبط

مامان مانی وتودلی🤰🏻 مامان مانی وتودلی🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری