برا یبوست نوزاد ۸ماهه چی خوبه و عالی

۵ پاسخ

اگه خیلی اذیت نیست میتونی روغن زیتون تو غذاش بریزی و چیزای ملین مثل گلابی و آلو بدی ،من به پسرم بی بی کر میدادم ولی اگه خیلی اذیته و بی قراری می‌کنه شیاف گلیسیرین بذار سریع تأثیر میذاره

کدو حلوایی. گلابی. الو

عزیزم تو غذاهاش روغن زیتون و کره بزن و خیلی بهش اب بده

بی بی کر
شیاف گیلیسیرین عالیه ولی باید همیشه استفاده نکنی

الو بنداز تو سوپش فقط آبشو بده

سوال های مرتبط

مامان آینور 💗 مامان آینور 💗 ۱۱ ماهگی
مامان Rasta مامان Rasta ۱۲ ماهگی
مامان طلاخانوم🧚‍♀️ مامان طلاخانوم🧚‍♀️ ۱۲ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۴ ماهگی
مامان دخملی و پسملی مامان دخملی و پسملی ۹ ماهگی
مامان نهال خانم مامان نهال خانم ۹ ماهگی
مامان رستاوراستین مامان رستاوراستین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا ۹ ماهگی