خانما اسم پناه چطوره

۱۳ پاسخ

خیلی به نظرم همگانی شده ،هر جا سر میچرخونی این روزا دارن میزارن پناه

بابا بکشید بیرون از پناه از خز هم اونورتر شده این اسم 😫

من قرار اسم دخترمو بذارم پناه هراسمی یه روزی تکراری میشه دلیل نمیشه که بگیم اسمش خز یا همگانی ثهراسمی بذاری تکراری میشه یه روزی مهم اینکه اون اسم به دلت بشینه دوسش داشته باشی بعضیا کلا هرچی بگی ازبس انرژی منفین میان منفی ترین میگن اینجا بهت 💕❤️

منم میخام بزارم پناه اطرافمون زیاد نیس

پناه و میدوستم🥺

قشنگه من پناه میزارم .واقعا دوسش دارم

اسم دخمل منم پناه🥹😍

منم دخمل نازم ان شاء الله می‌گذارم پناه..اینجا ما کسی نیست

زیباست.قبلا همه همکلاسی های ما فاطمه بودن من میخاستم نور بزارم دیدم همه میزارن تو مدرسه بگن نور همه برمیگردن

اول ک ببین خودت چی دوسداری اسم قشنگ و خوش اوایی هست ولی در کل هم خیلی زیاده هم معنی خاص و خیلی جذابی نداره بنظرم

قشنگه عزیزم

خیلی اسم قشنگیه
ولی خیلی فراوان شده
شوهرمم گیر داده میگه اسم بچه رو بذاریم پناه

قشنگه منم دوست دارم بذارم اما بیشتریا گذاشتن

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی
مامان پناه🍓 مامان پناه🍓 ۱۰ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا مامان دیانا ۱۰ ماهگی
مامان إلآی مامان إلآی هفته سی‌وپنجم بارداری