سلام خانما بین اسم دلسا و پناه کدوم قشنگ تره ؟

۱۳ پاسخ

پناه منم‌میخوام بزارم پناه

دلسا
والا پناه مثل اسم ستایش شده یه مدت همه میزاشتن ستایش الانم همههه دارن میزارن پناه

دلسا

پناه خیلی تکراریه فک کن فردا تو هر کلاسی ۵ تا پناه هست

پناه

پناه‌

دلسا

پناه

دلسا عزبزم خيلي بامزه تره براي دختر

پناه...

هر دوش خوبه

پناه 🌹

پناه

سوال های مرتبط

مامان پارساو نیلا😍 مامان پارساو نیلا😍 ۲ ماهگی