۱۰ پاسخ

منم ترجیحم هامینه، قبلا از اسم دیار خوشم میومد ولی وقتی فهمیدم عربیه بیخیالش شدم هرچند هنوزم به نظرم اسم قشنگیه

هامین

هامین قشنگتره ولی من نشنیده بودم. البته هومان شنیده بودم.دیار جالب نی

هامین.

دیار😍

هامین

من هامینودوس دارم وقراره اسم پسرمونم بزاریم هامین

دیاررر

دیار قشنگ تره

دیار قشنگه

سوال های مرتبط