خانما بین اسم دلاریس و دلسا و آرتمیس کدوم قشنگ تره؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

آرتمیس اصلا قشنگ نیست

دلسا😊

دلسا قشنگه

دلاريس😍🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

دلسا 😍

آرتمیس قشنگه منم اسم دخترمو آرتمیس میخوام بزارم😍

دلسا

آرتمیس

دلسا

دلاریس

دلسا.

سوال های مرتبط

مامان کوچولو 💕✨️ مامان کوچولو 💕✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری