۶ پاسخ

هردوش ولی لارا چون کوتاه تره و تلفظش آسون تره هم یکم از نظر آوایی ملیح ترو ناز تره من با احترام لارا دوست دارم و انتخاب میکنم

به نظرم آرتیمیس یه کم سنگینه همون لارا

لارا یاد لرا میفته ادم خوب نیس

لارا قشنگ تره

به نظر منم لارا خوش آهنگ تره

ارتمیس زشته قدمیه دیگه
این همه اسم قشنگ مثلا ماهلین
ماهورا
پرنسا
ملورین

سوال های مرتبط

مامان اراس
زن ممد مامان اراس زن ممد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ناردونه مامان ناردونه ۱۳ ماهگی