خانما از بین اسم یکتا،ملیکا کدوم اسم قشنگ تره؟؟💕💞

تصویر
۱۴ پاسخ

یکتا💖

یکتا خیلی قشنگه چون از اسامی خداوند هم هست😍

جفتشم قشنگه ولی یکتا جدیدتره
اگر به ملیکا علاقه داری میتونی نسخه جدیدش که مَلِکا هست رو هم انتخاب کنی😁

یکتا قشنگه

یکتا

صدرصد یکتا

یکتا بهتره

وای جفتششش

ملیکا خیلی قشنگه

یکتا

جفتش قشنگه،. ملیکا بیشتر دوست دارم

یکتاا

چون ملیکا را دوست ندارم یکتا

یکتابهتره

سوال های مرتبط

مامان ناردونه مامان ناردونه ۱۳ ماهگی
مامان ایرانا مامان ایرانا روزهای ابتدایی تولد
مامان آیه مامان آیه روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد مامان آراد روزهای ابتدایی تولد