خانما بنظرتون اسم دلسا قشنگ تره یا رستا؟؟؟

۷ پاسخ

رستا رو بیشتر دوس دارم

رستا قشنگه دلسا قدیمیه

جفتش خیلی قشنگه🥹😍 اما رستا بیشتر نظرمه

رستا بهتره

دلسا...

رستا قشنگتره گلم

دلسا بهتره

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان بیمه امام رضا💚 مامان بیمه امام رضا💚 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلساخانومی مامان دلساخانومی ۵ ماهگی