۷ پاسخ

بر ما که نریختن با اینکه کد ملیم اخرش ۲ بوده

اخبارگفت این با۳ماهی واریزمیشه فعلا ۲برارهم میشه

گفتن امسالم ادامه داره

احتمالا براساس تورم زیاد کنن هرماه
اخبار قبلا گفته بود

گفتن ک امسال میریزن

فعلا که گفتن میریزن توخبرا دیدم امسال هست

برا همه ریختن بر اساس کارت ملی

سوال های مرتبط

مامان فندوق خداخواسته مامان فندوق خداخواسته هفته شانزدهم بارداری