بر ما که نریختن با اینکه کد ملیم اخرش ۲ بوده
اخبارگفت این با۳ماهی واریزمیشه فعلا ۲برارهم میشه
گفتن امسالم ادامه داره
احتمالا براساس تورم زیاد کنن هرماه
اخبار قبلا گفته بود
گفتن ک امسال میریزن
فعلا که گفتن میریزن توخبرا دیدم امسال هست
برا همه ریختن بر اساس کارت ملی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.