آره میشه 😐
اره عزیزم
باید حتما دکتر واست نوشته باشه
اره عزیزم
باید دکترت نوشته باشه برات
انتی نوشت سونو همراه با طول سرویکس
انومالی هم برام نوشت
آره میده
من دکترم هر بار برام مینویسه چون مسئله مهمی عه
اره میشه بازم همون لحظه از دکتر بپرس طول سرویکسم چنده
اره تو برگه مینویسه اندازشو البته شکمی چکمیشه مگه اینکه دکتر واژینال عم نوشته باشه که جدا دقیق تر چک کنن
بگو دکترت بنویسه برا من ننوشته بود دوباره جدا رفتم نوشت
نهههه برا من چک نشد
اره حتما میشه
من امروز نوبت دارم، دکتر برام نوشته چک بشه
منم کنجکاوم بدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.