سلام خانما سرویکس چی هست میشه به من هم توضیح بدین من 21هفته هستم شامل منم میشه سونوگرافی انومالی رفتم ولی این چیزی که شما نوشتین ندیدم
ن بابا اگه خوب باشع نیازی به واژینال نیست
بسته به نظر پزشکه برا من که همون شکمی انجام داد
من واژینال ندادم،شکمی فقط دکترم گفت انجام بده
من شکمی دادم
خوددکتر میگه اگر نیاز باشه
اره واژیناله
واژینال دقیق تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.