۱۳ پاسخ

عزیزم کدام قشر با انصافن؟؟مکانیک و آرایشگر و مغازه دار و قصاب و .....؟؟؟
ناخن کاشتم ۱۲۰۰ شد.
موهام تا رو شونه ام هست بلند نیست اصلا گفتم یه رنگ قهوه ای تک زد روش ۲ تومن ازم گرفت.

سلام گلم خوبی بچه هات خوبن همسرت چتو بختر شده یا نه گلم خودت خوبی

وای یا خدااااا

بعید میدونم بدتر میشه ک بهتر نمیشه😐😐

من رفتم پین پام بکشم ۵ تا بدون بی‌حسی با امبر قفلی بود نمیدونم چی کنید همین جوری یه گاز گذاشت روش دو تومن گرفت تابستان جدا از ویزیت بعضیا خیلی بی انصافا حالا دکتر بابام روی بخیه ها باز کرد تمیز کرد گاز ضد آب جسبوند هزینه نگرفت فقط وسایل خودمون خریدیم ولی بعضیا یه گره بزنن پول میگیرن

خانوما توی ایناوضاع خیلی مراقب سلامتی خودتون بچهاتون شوهراشون باشید خوراکی کارخونه ای کنسروی جات هر چیز مواد نگهدارنده دار هر چیز شیرین سوسیس و کالباس فکر می‌کنید دلخوشیتونه فک میکنید اما با ور کنیو همه چیر زنجیر وار به هم وصله مراقب سلامت روحتون روانتون باشید برای هر چیزی غصه نخورید برای هر چیزی خودتونو نابود نکنید برای رسیدن به کشوری آباد اول باید تنمون سلامت باشه
بنده خدا آقای رئیسی همیشه و همیشه این حرفت رو میزنه و کلی هم راهکار میگه اما.....

شرایط خیلی سخت شده هیچکس به هیچکس رحم نمیکنه دکتر ها با داروخانه ها تبانی می‌کنند داروی اضافه می‌فروشند
هر کرمی هر لوسیون شیمیایی و ضد آفتاب ها که می‌زنید از راه پوست جذب بدن میشه انگار خوردیش
زندگی به سبک قدیمی اا و انسانهای اولیه خیلی خیلی خیلی سلامت تر و بهتر از زندگی به سبک آدمای الانه نیدونم نمیشه اما شما سعی خودتون رو بکنی

التهابی پیش میاد که برای آدم اتفاقی میافته و این گرونی واقعا کمر شکنه خدا به همه کمک کنه وهیچ بنده ای رو محتاج نکنه و همه پولدار و سلامت باشند

من بخیه عمل صفرامو خودم کشیدم
پرسیدم گفتن ۱ تومن ،گفتم خودم میکشم

عزیزم ویزیت دکترا برای سال جدید افزایش داشته یادمه تو بهمن ماه اعلام شد اونام طبق ویزیت می گیرند

منم یه بار رفتم فوق تخصص بود ویزیت دادم گف تخصص من نیست برو فلان جا گفتم گفتم پ ویزیتم رو بده گف نمیشه

شوهر دندون درد هست ۷میلیون هزینش میشه درستش کنه یک میلیون جدا داده فقط بابت عکس چه خبره واقعا

دقیقا
برا منم سرم دوتا بخیه خورد یه تومن گرفت تازه گفت هرروز بیا پانسمانت عوض کنم 😐😂منم اصلا پانسمان نکردم خوب شد رفت

اره حتما میاد...
پری روز منم رفتم پیش دکتر دخترمو برده بودم 850 تومن پول ویزیتش بود
فقط گفت زردی داره ببر بیمارستان
اینم ک خودمون میدونستیم زردی داره انقد زورم اومد نگو😑

اگه اوضاع اینجوری پیش بره قطعا خیییییر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥹هاله ماه مامان ماهلین🥹هاله ماه ۱ سالگی