دیگه هیچی بعید نیس والا عادت کردیم هرصبح که بیدار میشیم یه پله فقیرتر بشیم
ن عزیزم مولفیکس من گرفتم ۶۷۰
بستگی ب مارک داره
اره مارک ۱تمنی هم هست
منم شنیدم میخاد بشه این قیمت
منم رفتم سوال کردم گفت ۶۷۵تومن
تازه داره ۹۰۰هم میشه ایناقیمت قبله😏
شیرخشک هم دولتی شده ۲۳۴آزاد۴۰۰وخورده ای بعدمیگن بچه بیارید 😏😏
شنیدم که میخواد بشه یه تومن ولی فعلا افزایش نداشتیم
پیش ما گلم دو ماه ۱۹۰۰
آخه تازه قبل عید قیمت جدید زدن هنوز دوماه نشده دوباره افزایش قیمت؟؟؟
من آخرین بار ماه قبل خریدم سایز ۵ شورتی مایبیبی ۶۱۰ تومن
فک نکنم
والا دیروز شوهرمن گف ۶۸۰ تومن
نه دیروز 630 دیدم کوروش رفتم یه مغازه شانسی قیمت قدیم پیدا کردم خریدم
والا شیرخشک که میدونم شده ۳۱۰ پوشک هم در جریان نیستم ولی معمولا بعد عید یه افزایشی دارن
سلام من دوروز پیش خریدم630مولفیکس4
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.