برای تو رفع شد؟؟؟الان نوشته بچه منم دارهههه
تو آنومالی داشت.۲۴ هفته رفتم رفع شده بود
اره گلم برای منم تو انومالی گفت دو تا کیست پنج و شش میلی متری دیده شده تو یکی از قلهام بعدش خیلی تحقیق کردم
هفته های بالاتر کامل رفع میشه و تو قسمتی از مغز هست که هیچ تاثیری چه الان چه در آینده روی سلامت یا یاد گیری و این چیزا نمیذاره
فقط استرس نداشته باش و مواظب خودت باش هفته های بعد که بری سونو رفع میشه
عزیزم هفته های بالاتر رفع میشه اصولاً
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.