مامانا چیزی درباره کیست کوروئید پلکسوس میدونید؟رفع میشه؟

۴ پاسخ

برای تو رفع شد؟؟؟الان نوشته بچه منم دارهههه

تو آنومالی داشت.۲۴ هفته رفتم رفع شده بود

اره گلم برای منم تو انومالی گفت دو تا کیست پنج و شش میلی متری دیده شده تو یکی از قل‌هام بعدش خیلی تحقیق کردم
هفته های بالاتر کامل رفع میشه و تو قسمتی از مغز هست که هیچ تاثیری چه الان چه در آینده روی سلامت یا یاد گیری و این چیزا نمی‌ذاره
فقط استرس نداشته باش و مواظب خودت باش هفته های بعد که بری سونو رفع میشه

عزیزم هفته های بالاتر رفع میشه اصولاً

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری