۶ پاسخ

منم آنومالی دادم دو تا کیست داشت خیلی نگرانم 😭

ان تی و ازمایش ان تی (دابل مارکر) هم خوب بوده؟

انجام دادی سلفری؟پس دیگه خیالت راحت باشه صد در صد حتی یک درصدم جای نگرانی نداره

دقیقا این چیزیه که منم میگم چرا میگن مادرا خودشون کم دغدغه دارن اینا هم میشن مزید برعلت😒

سلام خانمها کیست کورویید تا هفته چند میره خواهشا ج بدین

مغزی ؟ خودش رفع میشه طبیعی هستش ولی برای اینکه خیالت راحت شه سلفری انجام بده منم انجام دادم جوابشو نگرفتم هنوز

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری