۶ پاسخ

من مادربزرگم افسردگی داره به نظرم حضوری بری خیلی فرق می‌کنه

تو سایت پذیرش۲۴یا دکتر دکتر ببین نظراتم بخون مشاوره تلفنی دارن یکی رو انتخاب کن

منکه خیلی واضحو آشکار باهمسرم رفتم پیش متخصص اعصاب علائممو گفتم گفت افسردگی داری بهم دارو داد خداروشکر بهتر شدم

کلی روانشناس هیت که تلفنی صحبت میکنن

من رفتم بهداشت روانشناس
خیلی خوب بود حتما حضوری برو بهتره

وای منم میخوام

سوال های مرتبط