خانوما سنو NTکی برم ؟! کی باید بری؟

۷ پاسخ

.

من ۱۲ هفته و ۲ روز رفتم و دکترا هم میگن بین ۱۲ هفته تا ۱۳ هفته و ۵ روز بهترین زمان برای انجامش هست

من ۱۲ هفته دقیق رفتم

من ۱۱ هفته و ۴ روز رفتم
. اینکه میگن ۱۲ هفته و دو روز مسخره بازی گهواره هست
والا دکترا میگن از اخرای ۱۱ تا اخرای ۱۳
نمیدونم این قانون ۱۲ هفته و دو روز رو کی مد کرده .

عزیزم از اخرای ۱۱ تا اخرای ۱۳ خر روزی ک امادگیشو داری اول میری سونو بعدم از همون راه میری ازمایشگاه و ازمایش خون میدی

من ۱۲ هفته و ۲روز رفتم

من ۱۲هفته و ۵روز رفتم

۱۲ هفته که تموم شد برید

ولی از ۱۱ هفته و ۳ روز تا ۱۳ هفته و ۶ روز وقت هست

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💚 مامان هدیه امام رضا💚 هفته نهم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه زندگیم🦋✨ مامان معجزه زندگیم🦋✨ هفته هجدهم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گوجه فرنگی ☄️ مامان گوجه فرنگی ☄️ هفته پانزدهم بارداری