۷ پاسخ

پروفن بده

داراکید نده ک جواب نمیده بروفن بده سریع

ببین دختر من که تب میکرد دکترش گفته بود ۳۷/۶اینا بود پاشویه بده از ۳۸که رد کرد سریع بیارش دکتر

اگه بازم رفت بالا زود یه شیاف استامینوفن بزن

گلم کف سینی خیار رنده کن و بزار بایسته یا اب و نمک وشوید درست کن پاشویه کن این روش عالیه...گلاب به پیشونی و دور ناف و کف پاهاش بکش...پاراکید بهش بده...پیاز بزار کف پاهاش و جوراب نازک پاش کن...لباساشو کم کن...حوله نمدار کن بزار رو کشاله رانش

نگران نباش دمای خونه رو کم کن لباساشو کم کن ببر دست و صورتش رو با آب ولرم بشور و‌اگه میتونی پاشویه ش کن استامینوفنش هم که حتما دادی

تا اولشه پیاز سفید دو نصف کن بزار تو جورابش کف پاش.

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۱۴ ماهگی