۷ پاسخ

مال پسر منم دکوری های داخل ویترینه 🤣🤚🏻

عزیزم پسرت بهتر شده رفلاکسش؟
دیگه استفراغ نمیکنه؟مشکل بلعش چی؟
همیشه ب یادتم دعا میکنم برا پسرت

چرا پسرا اینجورین؟😐آخع وسایل خونه؟پسر منم فقط تو کابینت دنبال قابلمه و دکوری و وسایل خونس ولی دخترم کوچیک‌بود اصلااااا نگاهشونم نمیکرد فقط با اسباب بازی خودش خوش بود این پسر منو خل کرده دیگ

وای خدا نکنه 🥴🥴🥴

خطرناک نیست ؟

وای دقیقا🤦‍♀️

😂👌😬😁😬😬

سوال های مرتبط