۹ پاسخ

این؟؟؟

تصویر

یا این؟!

تصویر

دومی

اولی

نسکافه ای کوتاهه عم شیکه هم جدیده اون اولیو نخریا به لایکو دیس لایکا توجه نگن اون طوسیه زشته خدایی خزه

اولی فکر میکنم تو عکس و ژست خوب باشه و تنخور واقعیش قشنگ نباشه 🤷🏻‍♀️
دومیم شلوارش بده ، کتش خوبه

اولی خانمی تره دومی لش توره خودت چجوری دوست داری دومی اسپرت تره انگار

پس چرا خودم اون کراپ رو دوست دارم 😑😑😑👎🏻🤧😵‍💫

عکس اولی

سوال های مرتبط