این؟؟؟
یا این؟!
دومی
اولی
نسکافه ای کوتاهه عم شیکه هم جدیده اون اولیو نخریا به لایکو دیس لایکا توجه نگن اون طوسیه زشته خدایی خزه
اولی فکر میکنم تو عکس و ژست خوب باشه و تنخور واقعیش قشنگ نباشه 🤷🏻♀️
دومیم شلوارش بده ، کتش خوبه
اولی خانمی تره دومی لش توره خودت چجوری دوست داری دومی اسپرت تره انگار
پس چرا خودم اون کراپ رو دوست دارم 😑😑😑👎🏻🤧😵💫
عکس اولی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.