۲۴ پاسخ

من قلب بزرگ رو پسندیدم

قلب کوچیکه

بال فرشته خیلی قشنگه اونو بخر

گل از همه قشنگترع

همشون خیلی قشنگن
ولی قلب کوچیکه رو من دارم
خیلی خوبه
نه جایی گیر میکنه
نه میشکنه
نه اذیتم
عالیه

اسب و بال فرشته

من فرشته دوس دارم

فرشته هه نازه

چندسوتن اینا؟؟

عزیزم اگه در حد یه گرمه
بنظرم یکیش ک محکمترخ برداره من خودم دارم نازکه خیلی زود تاب میخوره یا میشکنه
این سری رفتم یدونه شمش کوچولو یک گرمی گرفتم محکمتره بنظرم

قلب بزرگ

اون فرشته اس؟بنظرم اون قشنگه سمت راست کنار قلب ک دورش خط کشیدی

قلب کوچیک چون قلب بزرگ زود میشکنه تجربه داشتم

قلب بزرگ

فرشته قشنگه

قلب بزرگه

فرشته خیلی قشنگه

فرشته بال داره قشنگه

قلب کوچیک عزیرم

عزیزم طلا گرمی چنده؟

قلب بزرگه نازه

قلب بزرگه

قلب بزرگه

قلب بزرگه خوبه
ولی قشنگتر از اونا ک خط کشیدی اون کیتی قشنگع و رنگین کمون

سوال های مرتبط

مامان برسام💙 مامان برسام💙 ۱۷ ماهگی