۱۰ پاسخ

۴/۱سمت بومهن

۴.۱ ریشتر بومهن

چهار بوده

من شرقم ولی نفهمیدم

۴ ریشتر بوده

زلزله بوده

تصویر

۴/۱ بوده

کجای تهران

اصلا نزد ..خیلی بد بود

وا کی اومد ؟ کجای تهرانید

سوال های مرتبط