۳ پاسخ

کجا رفتی ختنه کردی؟

حلقه؟!

شربت برا چی؟من سنتی ختنه کردم فقط پاراکید میدادم برا درد و پماد تتراسایکلین میزدم روزی یبار

سوال های مرتبط